27.11.2010

Love and Other Disasters

Sonunu bildiğimiz romantik komedilerden çok çok farklı bir şekilde aslında bi noktada aşk'ı, gerçek aşkı, gözü kör eden aşkı sorgulayan, sorular soran ve cevaplar bulmaya çalışan ve inanılmaz diyalogları olan pek güzel bir film Love and Other Disasters. Başrol oyuncusu Brittany Murphy'nın kısa süre önce aramızdan ayrılması filmi izlerken biraz üzse de çok eğlenceli bir film.

Filmin konusundan genel olarak bahsedecek olursak, gay arkadaşı ile aynı evi paylaşan, ailesini 5 yaşındayken kaybetmiş Jackie ve arkadaşlarının aşk hayatlarına yakında bakıyoruz. 4-5 kişiden oluşan arkadaş grubunda herkesin sevgilisi ile veya aşkın bizzat kendisi ile çeşitli sorunları var. Aslında filmin altını çizdiği tek şey var: "gerçek aşk" sadece sistemin dayatması mı, filmlerde ve kitaplarda gördüğümüz okuduğumuz şey aslında bir komplo olabilir mi?

Bu sorunun cevabını ve gerçek aşkı arayan bu arkadaş grubunu izlemek ve onları dinlemek çok büyük bir keyif. Klasik romantik komedi izlemeyi sevmeyen kitlenin dahi izlemekten çok hoşlanacağı bir film. Oyuncuların performanslarına zaten herhangi bir sözüm yok, herkes rolünün hakkını gayet iyi vermiş. Filmde oyuncularla ilgili şaşırdığım tek şey ise Brittany Murphy'nin canlandırdığı karakterin uzatmalı sevgilisinin Lost in Austen'daki Mr. Darcy olması ve fakat aradan geçen yılların hoyrat davranmasından ötürü Mr. Daryc'den eser kalmaması. aradaki fark şuradan görülebilir.

Filmden haberdar olmamı sağlayan Gökçe'ye de buradan selam ederim :)

2 Yorum :

sinem dedi ki...

yeaaa bırak, kızın öldüğünden haberin yok, darcy'nin bu adam olduğunu bilmiyosun... sonra gelmiş burda filmi anlatıyo... kınıyoruz. (yersen)

Sinem dedi ki...

hahahah kızım bilmemek ayıp değil öğrenememek ayıp, öğrendik bitti gitti yea :D