1.11.2010

22 Bullet - L’immortel [2010]

J.Reno bir film yaptığı zaman mutlaka korkmuşumdur. Ama korkuları yenerek, hatta biraz daha onların üstüne gitmeyi her zaman severim. Bunu yapmanın en basit yolu beklentileri en aşağıya kadar düşürmek olur benim için. Her şeye rağmen filmi izlemeye koyuldum, neler oldu bakalım biraz;

Charly karanlık geçmişine sünger çeker ve suçlardan, suçlulardan uzak durma kuralı üzerine oturttuğu yeni bir sayfa ile hayata döner. Nitekim 3 yıl boyunca da bunu hayatını karısına ve 3 çocuğuna adayarak başarı ile gerçekleştirir. Lakin o uzak durmak, unutmak istese de geçmiş onun yakasından düşmemeye kararlıdır.

İntikam filmlerini izlemeyi neden sevdiğimi bilmiyorum. Acaba intikam almayı sevdiğimden dolayımıdır, yoksa intikam alan birini izlemeyi mi seviyorum halen çözemedim. Sonu..

0 Yorum :