6.03.2012

Columbus Circle [2012]

Güzel senaryo, ilgi çekici hikaye…

Filmin konusu hakkında çok bilgi veremeyeceğim ne yazık ki çünkü çok kısa ve her şeyi o daracık vakitte halletmeyi başarmış, benim düşünceme göre fazlasıyla underrated ( hak ettiğinden az değer gören) bir film.

Film başladıktan sonra bir 15-20 dakika çok büyük hayal kırıklığı yaşadım. Gene klasikler arasına giren seri katil filmlerinden biri olacağını, iki kafadar polisin bunun peşinden gideceği filmlerden biri olarak düşündüm, ama konu biraz ilerledikçe öyle olmadığını anladığımda çok büyük bir rahatlama geldi. Tüm bunların aksine film ilerledikçe tatlı bir gizem sarıyor ve asıl tema, asıl olay ortaya çıktığı anda bambaşka bir havaya giriyorsunuz.

Dar mekanlarda, daha doğrusu sınırlı bir mekanda çekildiği için ara sıra biraz sıkıyor ama başlarda da söylediğim üzere, süresi o kadar kısa ki, filmi izleyeceğim, karakterlere dikkat et, konuyu yakala derken bunları düşünecek zaman kalmıyor.

Elbette filmde biraz mantık hataları var. Kısa ama etkili senaryo oluşturulmaya çalışılsa da aslında biraz kafa yorunca; özellikle karakter bağlantıları arasında ufak noktalar akılları kurcalıyor. Ama film öylesine büyük zevk veriyor ki, bunları düşünmeye vakit bile bulamıyorsunuz.

Sonunu önceden tahmin etmeniz çok büyük olasılık ama tavsiye etmiyorum, zaten bunun için bile yeteri kadar zamanınız olmayacaktır. Düşük bütçeyle yapılmış bu filmden, biraz daha iyi ya da biraz daha karmaşık bir son bekleyebilirdim ama her şey yeterince tatminkârdı benim için.

İzlemenizi tavsiye ediyorum.

0 Yorum :