23.09.2009

The Expendables [2010]

Biraz önce dolaşırken rastladın ve içeriği görmek istedim hemen.Gayet Nört bir şekilde yönetmeninin ve yazarının Stallone olduğunu okuduktan sonra her filmsever gibi bir heycan yaptım.Ama asıl olay meğersem oyuncu kadrosundaymış.Teker teker saymakla bitmez, sıraya koysan hiç olmaz.Liste halinde oyuncu kadrosu;

Sylvester Stallone
Jet Li
Jason Statham
Dolph Lundgren
Terry Crews
Eric Roberts
Mickey Rourke
Steve Austin,David Zayas,Randy Couture,Gary Daniels,Antonio Rodrigo Nogueira,Antonio Rogerio Nogueira,Nick Searcy,Arnold Schwarzenegger
Bruce Willis.Ayrıca Wesley Snipes, Van Damme, ve Seagal'ın rol alacağı söylentide


Tek kelimeyle inanılmaz birşey.Evet, bunu okuduktan sonra inanmadım.Hadi canım bu kadar adamı nasıl bir araya getirceksin felan diye düşündüm.İçlerinde bazı zor adamlar var mesela Schwarzenegger'i nasıl oynatcaksın merak ediyorum.Adam bildiğin vali hani..Ama oyuncu listesi belirlenmiştir diyor.Burada biraz dedikodu dolaşıyor sanırsam.

Ama şöyle bir olay varki, imdb yi açıp ( http://www.imdb.com/title/tt1320253/ ) ordan filmin genel özelliklerinize baktığınız zaman şu oyuncu kadrosunu okumak bile heycan veriyor.Biraz daha bekleyelim hadi.

0 Yorum :