1.09.2009

1 Ay, Neredeyiz? #2 , Aylık Tıklanma #2

Normalde ayın 25 inde yazmam gerekiyordu bu yazıyı ama su anda yazıyorum.Ay başı-ay sonu davasına.Bu ay neler oldu, ne gibi yenilikler yaptık sizlerle şöyle genel olarak bir paylaşalım istedim.

Yazın son aktif ayıydı sanırsam.Havalar artık erken kararmaya başladı, herkez son tatillerini yaptı ve böyle bir döneme denk geldik.Bütün yazar arkadaşlarım sanırsam tatildeydi yada film izleyecek zamanı bulamadılar, o yüzden aktivitesi az olan bir aydı ağustos.9-16 Agustos arasında bende tatildeydim ve blog baya bir boş kaldı.Geri kalan kısmında aktiflik biraz arttı ve aşağıda göreceğiniz üzere, durduk yerde okunan bir blog değiliz, aktif oldukça okunma sayısı artan bir bloguz.

Buyrun tıklanma davamız burada;

Aramıza yeni katılan bir arkadaş olmadı bu arada.Zaten su andaki yazar kadromuzun haftalık 1-2 yazı yazması durumunda daha fazla yazara ihtiyacımız da yok ama genede açık kapı bırakmak adına, yazar olma isteklerinizde bana ulaşmanızı kolaylaştırmak için yan stuna bir bölüm ekledim.Ayrıca o kısma aradığınız filmleri download edebilmeniz için bir link ve Benim hazırladığım Top 50 listemi oraya ekledim.

Daha önceden kaldırmış olduğum chat sistemini yeniden kurdum.Belki bu sefer bişeyler değişir diye.Gerekirse kaldırabiliriz.

Anket oylamasının gereğini 10 eylülden sonra yapabilceğimi belirtmek istiyorum.Aslında çok güzel şablonlar buldum ama şu saatten sonra bu şablonlara geçmek gerçekten zor.Zor olan kısmı HTML kod olan kısmı değil, yan taraftaki ufak bölümleri oraya taşımak nerdeyse imkansız gibi.Yazar kadrosu, arşiv, resimler, ekli olan takip edilenler ve dahasını taşımak baya zormuş.Bunun yerine biraz renk oynaması, karakter oynaması vb basit değişiklikler yapılacaktır tabiki.

Söylenmesi gereken daha fazla bişey yok benim adıma, yazar arkadaşlarım; eklemek istediklerini yorum olarak koyabilirsiniz.

0 Yorum :