30.09.2009

Sinemanın En Kötüleri..

Sinemanın en kötü filmleri neler dersiniz? İşte merakımızı giderecek bir liste.

Rottentomatoes sitesi sinema tarihinin en kötü filmlerini seçti. Ama bu filmler "kötülerin de kötüleri". İzlemeye tahammül etmekte zorlandığımız filmler nelermiş, gelin bakalım:

1. Ballistic : Ecks vs.Sever (2002)
2. One Missed Call (2008)
3. Pinocchio (2002)
4. King's Ransom (2005)
5. National Lampoon's Gold Diggers (2004)
6. Superbabies: Baby Geniuses 2 (2004)
7. Strange Wilderness (2008)
8. 3 Strikes (2000)
9. Redline (2007)
10. Witless Protection (2008)
11. Merci Docteur Rey! (2002)
12. Killing Me Softly (2002)
13. Constellation (2007)
14. Beyond a Reasonable Doubt (2009)
15. Alone in the Dark (2005)


Liste böyle.Listedeki bazı filmlere yorum yapmak istiyorum çünkü izleme gafletinde bulundum.

Ballistic'in kadrosunda Banderas ve Liu gibi tanıdık oyuncular var.Çok gereksiz ve yapmacık bir filmdi.Listede belki 1 numaraya girmesi biraz ağır olmuş olabilir ama harbiden kötü filmdi.Redline da bir o kadar gereksizdi.Basın tanıtımında meşhur Enzo kazasının yaşandığı ve kazaya kurban giden Enzoyu güzel bir şekilde izleriz diye düşünmüştüm.Ama olmadı.Yapmacık sahnelerin, arabaların 50km ile giderken kadranlarının sinemaya karışması çok fena olmuş.Witless Protection hakkında söylmem gereken şey ise, filmin 29cu dakikasında kapattığımdı.

One Missed Call sinemalara geldi mi tam olarak bilmiyorum ama umarım gelmemiştir.Korku filmi diye izlemeye çalışmıştım zamanında bir heycanla ama korku filminden başka herşeye benziyordu.Çok yazık..

Daha fazla söze gerek yok.Rottentomatoes sitesi kendisine göre bir sıralama yapmış, şöyle bir kenarda dursun diye dedim.

Bu listeye sinema tarihinin en kötüleri demek biraz ağır kaçmış sadece söyleyim.CatWomen'ın olmadığı hiçbir listeyi onaylatamazsınız bana...

0 Yorum :