18.03.2012

Machine Gun Preacher [2011]

Bu kadar gereksiz, o kadar ilgi çekici…

Sam Childers hapishaneden çıkar. Eski günlerini yaşamaya devam eder… Dışarıda bıraktığı karısı, o içerdeyken tanrıyı bulmuş ve artık değişmiştir. Sam’in hayatı da bir gece yakın dostuyla yaşadığı bir olaydan sonra değişecektir.

Hayatımda ilk defa bir şey denedim ve şu anda onu buradan anlatmaya çalışacağım…

Film çok rutin olarak başlıyor, fuhuş sahnelerinin ardından bolca eğlence sahneleri geliyor. Sam, Tanrı’yı bulduktan sonra akış biraz daha yavaşlıyor ve o şekilde devam ediyor. Bu konunun rakipleri-aynısı o kadar fazla işlendi ve artık o kadar klasik bir hal aldı ki bu olay, neresinden bakacağını bilemiyor insan. Film yaklaşık olarak 2 saat ama ben bir saatini izledim ve ondan sonra filmi kapattım, çünkü gerek yok. Size kalan bir saatte neler olacağını buraya yazmak istiyorum, filmin son bir saatini izlemediğimi hatırlatayım…

Sam büyük olasılık, oradaki çocuklara ve halka acıyacak… Orada tanıştığı kadın ile dostluğunu ilerletecek. Kendi evinde oturtmaya çalıştığı düzen bir süre sonra bozulacak ve para sıkıntısı çekmeye başlayacaklar. Daha sonralarında karısıyla arası açılacak çünkü Sam kendini Afrika’ya gereğinden fazla kaptıracak, en son da büyük çete liderini öldürüp kahraman olacaktır…

Daha fazla bir şey söylemeye gerek yoktur sanırım. İzlemek isteyenlere bolca sabır dilerim.

0 Yorum :