13.03.2012

Tyrannosaur [2011]

Neresinden başlasam?

Aslında başlayacak bir yerini bulamıyorum. Belki de filmi izlemek için gereken duygu yüküne sahip değildim ya da gereken konsantrasyona tam olarak karar veremedim. Umarım yakınlarımdan bu filmi izleyip de, şu kısmı görememişsin bak böyle diye anlatanlar çıkacaktır.

Bir adamımız var, orta yaşlarının sonuna gelmiş ( ne demekse artık ) şiddet eğilimi olan ve yaşadığı hayattan zevk almayan. Elbette bu duruma neden geldiğini anlamak biraz zaman alsa da, artık tükenme noktasına gelmiştir. Daha sonralarında şans eseri evlilik hayatı hiç iyi gitmeyen bir kadınla tanışır ve hayatına biraz renk gelir…

Filmi bitirdikten sonra birkaç yazı okudum. Kabul etmem gerekiyor ki bu yazıyı yazmamda biraz etkileri oldu. Ama ortalıkta konuşulan kendi çapında iddialı bir film olduğu ve birkaç ödül aldığıdır kaldı ki bu filmin gerçekten tam olarak neresine ödül verdiler çözemedim. Film zaten İngiliz yapımı, İngiliz yapımı olmasının her özelliğini taşıyor ve bunun üstüne bir o kadar da ağır ve vasıfsız olarak ilerliyor.

Kesişen hayatları ele alıyor desek, hikâyelerin arasında bir bağlantı yok, karakterler hayatın çok farklı alanlarından devam ediyor, oradan da bir şey çıkmadı. Yazıyı yazarken bile bir şeylerin arayışına girdiğimin farkındayım ama gerçekten hiç bir şey yok.

Sonuç; benim için vakit kaybı oldu ne yazık ki… Ama dram severlerin hoşuna gidebilir belki. İyi Şanslar.

0 Yorum :