4.09.2010

Date Night [2010]

Tarzım olmayan filmleri de arada izlemek gerektiğine inanıyorum. En azından ben izlemem, ben kendi ilgi alanımın dışına çıkmam demek her zaman saçma gelmiştir bana ve bu yüzden Date Night filmine bir göz atmak istedim.

Filmin konusu; Carrell ve Fey filmde akşam yemeği ve film izleyerek geçen gecelerinin rutininden sıkılan bir karı kocayı canlandıracak. Wahlberg ise Fey'in flört ettiği başarılı bir yazar rolünde yer alacak. Franco'nun pek akıllı olmayan bir sahtekârı canlandıracağı bir filmi izleyeceğiz. Bu gidilen akşam yemeğinde, kendi rezervasyonları olmadığı halde, başka bir çiftin masasına oturan çiftimiz, daha sonra başlarını fena halde belaya sokacaklardır.

Klasik ''çift'' hikâyelerinden bir tanesi daha ama bu zevkli olanlardan grubuna koyabiliriz. Fazla yazılacak bir şey yok aslında. Komedi filmi olarak değerlendirmeye alırsak, amacına hizmet eden bir film. Filmde söz edilecek şeylerden biri diyaloglar sanırsam. ''aletini arabamdan çek'' muhabbeti gerçekten güzeldi. Walhberg'in kaslı vücudunun konu olduğu sahnelerde ilgi çekiciydi.

Bunun dışında Carell ve Fey'in filmdeki uyumları gerçekten çok güzeldi. Tam bir çift havasını bana vermeyi başardılar. Oyuncu performanslarının da vasat seviyede olduğu izlenebilir hoş bir film. Hemen bir uyarı yapmadan geçmeyim; Ruffalo sevenler, filme aldanmasın. Onun ismini ‘’Cast’’ kısmına koyma salarda olurmuş gerçekten. Bir sahnede 15–20 saniyeden fazla gözükmedi kirli sakallı haliyle.

Amaca hizmet eden, klasiğin ötesine geçemeyen eğlenceli bir film olmuş. Her zaman olduğu gibi süresi kısa ve ilginç diyalogların sizi beklediği bir film. Not verme gereği duymuyorum, ailecek ekran başında izleyecek bir film arıyorsanız, buradan başlayın. Sonuçta eğlenme amacına hizmet ediyor ve bu alanda başarılı diyebiliyorum.

0 Yorum :