14.02.2010

Weather Girl [2009]

Bu nasıl bir filmdi, bu tarza romantik komedi deniyor sanırsam.Yada ben romantik komedinin doruklarında saçmalamalar dersem heralde itiraz eden olmaz.Seattle’de 35 yaşındaki hava durumu spikerinin erkek arkadaşının kendisini aldattıgını ögrenmesi üzerine işini bırakarak erkek kardeşiyle yaşamaya başlayarak erkek kardeşinin en iyi arkadaşıyla romantik ilişkiye girmesi..

Bu filmi gerçekten çok iyi niyetlerle koydum ve izlemek istedim.Çok şaşırttı beni.Beklentileri karşılamasını bir kenara bırakalım ne tür beklentinin olacağını belirlemek bile imkansız.Ortada bir hikaye var evet ama gerçekten birçok saçmalık üstüne kurulmuş.

Romantik komedi tarzında ortaya biraz romantik bişeylerin konulmasını beklersiniz ama romantizm den başka herşey var.Bir kere romantik değil, tam olarak bir Sex-Buddy hikayesi yaratmışlar burada.Çok baside kaçmışlar, bu kadar basit olmasaydı bari.Başka birşeyler daha eklemeleri hoş olurdu ama ne ekleseler bundan daha ileri gidemezlermiş.Filmin çekildiği mekanların kısırlığı hemen göze çarpıyor.1 saat 30 dakikalık filmin 1 saate yakın bölümü evde geçiyor zaten.Odaları ezberliyorsunuz artık ve size fenalık geliyor.

İzlemeyin boşuna, verdiğiniz 1 saat 30 dakikaya yazık olur.Notum 10/3

UnjustLucifer

0 Yorum :