27.11.2012

Killer Joe [2012]


Sanırım ben bir şeyleri kaçırdım ya da tam olarak filmi idrak edemedim…

Her şey Chris’in satmak için elinde tuttuğu malı annesinin yok etmesiyle birlikte satıcıya 6000 dolar ödemesi gerekir ve böyle bir para normal olarak ortada yoktur. Bir şekilde parayı bulması gerekir ve aklına zekice bir plan gelir. Annesini öldürürse sigortadan 50.000 dolar alacaktır ve bu para ona ve ailesine yetecektir. Tabi ki bunun için önce kiralık katil bulması gerekir ve filme ismini veren Joe tam olarak burada devreye girer.

Ne kadar net film değil mi? Ama asıl olay içindeki gereksiz sadistlik ve bir sürü gereksiz sahne… gerçekten ilginç bir şeyler anlatmaya çalışıyor olabilir film ama bana o kadar ifadesiz ve gereksiz geldi ki, filmi izlememin üzerinden onca zaman geçmesine rağmen henüz tam olarak ne yakaladım ya da neleri kaçırdım anlayamadım.

Başlangıçtan itibaren kısıtlı alanlarda, zaten büyük bir çoğunluğu karavanda çekilmiş, geçen, içinde bolca diyalog ve rahatsız edici sahneler bulunan bir film. Matthew McConaughey (yazması zor oldu) tek kişilik bir tiyatro gösterisi sunar gibi oynamış. Diyaloglarda yaptığı vurgulamalar, ses tonunu ayarlaması ve sert görünüşü izlemeye değer tek yanıydı belki de filmin.

Üzerine konuşulacak fazla bir şey bulamadım ne yazık ki. Öyle ailecek izlenilebilecek ya da kız arkadaşla izlenilebilecek filmler kategorisinde kesinlikle olmayan bir film. Neden böyle bir sınıflandırma yaptım bende bilmiyorum ama ben tercih etmezdim.

Merak ediyorsanız izleyin, içinizde kalmasın ama izlemeye değecek bir şey bulamadım ben.

0 Yorum :