3.02.2012

Warrior [2011]

Dövüş filmlerini izlemeyi çok sevmiyorum çünkü ulaşılabileceği yerler sınırlıdır, kısıtlıdır. Rocky serisi içinde aynı şeyleri düşünüyorum. İnsanların ‘’tabu’’ haline getirdikleri ve hakkında başka birisinin konuşmasına bile tahammül edemedikleri meşhur film serisi benim için sıradan çerezlik filmden öteye geçmemektedir. Bir dönem insanların, hatta benim de abarttığım The Fighter filmi için de zaman geçtikçe düşüncelerim bundan farklı olmadı. Güzeldi, doğaldı ama gene çok fazla şey hissettirmedi bana.

Gelelim filmimize, bir babanın yıllar önce yaptığı bazı hatalar sonucu her biri bir yere dağılan 2 kardeşin kendilerince hayatta kalma çabasını izliyorsunuz. Brendon yerel bir okulda öğretmen olarak çalışmakta ve uzun zaman önce aldığı ev kredisini 3 farklı işte çalışarak ödemeye çalışırken, Tommy daha haylaz, daha kendine özgü haliyle karşımıza çıkıyor. İkilinin ortak hikayesi MMA tarzı dövüş olarak anılan ve her şeyin serbest olduğu bu stilin dünya şampiyonasıdır.

0 Yorum :