19.06.2010

From Paris with Love [2010]

Filmi anlatmak için sadece şunu yazmak heralde yeterli olacaktır.Paris'teki ABD Konsolosluğu'nda çalışan genç bir adam, terörist bir saldırıyı önlemek için FBI ile işbirliği yapar.Bitti...

Neresinden başlamak gerekiyor.Zaman vardı artık finalleride atlattık, yapılcak birşeyler gerekiyor insana tabiiki gezmek bir yere kadar.Elimin altında yeni inmiş olarak bulunan bu filmi bende hemen tüketmek istedim soğuk bir kolaymışcasına.Ama boğazımda kalacağını tabiki bilemezdim.Sinemalara yeni gelecek bir film ya da geldi tam olarak bilmiyorum, takip de etmem zaten...

Parise ajanımız geliyor ve organize olmuş bir şebekeye, devletin bir kısmı oluyor bu; karşı bir olayı çözmeye çalışıyor.Film ilerledikçe bir bakıyoruz ki gelen bu ajan fena bir ajan.Ortalığı dağıtmakta üstüne yok.İlk kısım açıkçası baya bir sıkıcıydı ama 2. kısma geçtiği zaman kendi kendime ''ohh be en azından ucuz aksiyonumuz burada'' dedim.

Senaryodan bahsedeyim kısaca, çooook klasik bir konuyu bize yutturmaya çalışmışlar, bir aksiyon filminde daha doğrusu baya sıradan bir aksiyon filminde olması gereken herşey burada.Bitmeyen şarjörler, bir anda arkasını görmeler, duvarlardan geçmeye kadar herşey düşünülmüş.Ama araya biraz mizah koyarak bence amaca hizmet etmeyi başarmış.Bundan sonra bu tarz filmleri katagorisel olarak değerlendirmenin daha iyi olacağına karar verdim.Bu filmin amacı ne? gidip gişe yapması yada sinema tarihine geçmesi zaten beklenilmiyor.Sadece insanlara biraz olsun eğlenceyle beraber aksiyon vermek ve keyifli vakit geçirtmek.Süper amaca ulaşmış, tebrik ediyorum.

Travolta hocamız rol için biraz kilo almış ve uymuş role.Pasparlak kel kafasıyla role gitmiş.Ne yazık ki artık Travoltayı böyle sıradan yapımlarda daha fazla görür olduk ki bu beni üzüyor.Ama elbette iyi oynadığını söylemek gerekiyor..Onun yanında dikkat çeken başka bir nokta var.Şu anda adını hatırlayamadım ve bakmaya üşendim ama başroldeki 2 kişiden biri olan diğer oyuncumuz J.Depp'e inanılmaz benziyor.Ne tür bir benzerlikten bahsediyoruz, ağız ve dudak yapısından başlayarak saç şekillerinden bıyık duruşuna kadar baya bir benziyor.Ayrıca daha dikkat çekici bir nokta daha var.Depp'i anlat bana dediğim zaman ne söylersiniz? Mimiklerden ve daha çok feminen olan hareketlerinden bahsederiz.Bir anda gülerden, hemen ciddi surata geçişleri mesela meşhurdur.Bunları taklit ettiği gibi gereksiz bir noktayı geçersek, harbiden çok benziyor..İlginç..

Fazla söylenmesi gereken birşey yok sanırsam hatta filmden daha da uzaklara gidiyoruz yazdıkça.Siz keyifli bir aksiyon filmi arıyorsanız izleyeceğiniz ekran başında, download edin ve izleyin.Not vermeye gerek yok sanırsam.

UnjustLucifer

0 Yorum :