14.09.2012

One In The Chamber [2012]


Güzel, tetikçi filmlerini izlemek her zaman çok zevkli olmuştur…

Olayın basitliği ya da filmin ne kadar alt kalite olması beni ilgilendirmez, ben sadece zevk almak için izlerim ve olay orada kapanır gider. Şöyle bir bakındım ve aksiyon izlemek istedim, izledim.

Usta bir tetikçimiz var ve parası ödenen her insanı öldürme yeteneğine sahip. Bir işinde, adamlardan birini eksik öldürmesiyle başlıyor bütün film. Bu sefer diğer mafya kendisine, karşı tarafı öldürmesi için ödeme yapıyor ve olay 2. bir tetikçinin işin içine girmesiyle biraz daha karmaşık bir hal alıyor.

Cuba Gooding JR’ı tetikçi filmlerinde izlemek çok büyük zevk haline geldi benim için. Soğuk bakışları ve güçlü duruşuyla bu filmlerde çok önemli performanslar sergilediğini düşünüyorum. Son izlediğim The Hit List filminde de az konuşan, işinin ehli bir tetikçi rolündeydi.

Film üzerine söylenecek ya da yazılacak fazla bir şey yok. Dolph Lundgren’in işin içine girmesiyle biraz daha heyecanlı hale gelen filmi aksiyon severlerin kaçırmamasını öneriyorum. Elbette işin içine aksiyon girince mantıkdışı sahneler olmuyor değil ama en azından başından sonuna kadar soluksuz olarak izleyebiliyor ve bundan büyük zevk alıyorsunuz.

Filmin ne kadar iyi ne kadar kötü olduğunu burada tartışacak olsam, zaten bu filmi izlemezdim.
İyi Seyirler

0 Yorum :