5.09.2012

The Cold Light of Day [2012]


Genç Amerikalı Will, ailesini ziyaret için İspanya’ya gelir. Fakat olaylar bir anda karışır ve kendini ailesini kurtarmak için canını tehlikeye atarken bulur…

Filmin konusunu bile tam olarak yazamadım, ne yazmam gerektiğini de bilmiyorum. Neden diye kendime defalarca soruyorum; başıma gelecekleri bile bile neden izliyorum acaba diye? Sonra düşünüyorum ki, kötü filmleri izlemesem, iyilerin iyi olduğunu, çok değerli olduklarını nasıl anlayacağım diye.

Yıllanmış, yaşlanmış, kendisini çöp filmlerde oynamaya adamış olan Bruce Willis için izlemeyi istiyorsanız boşuna beklemeyin. Çok büyük beklentilerinizi karşılamayacağını da söylemeliyim en baştan. Buraya kadar laf salatası şeklinde ilerlemek zorunda kaldım çünkü gerçekten ilginç hiçbir şey yok.

Kovalamaca, heyecan arıyorsanız, çekirdeğinizi alın başına geçip izleyin. Daha kötüsünü bulamazsınız nasıl olsa, boşuna kaygılanmayın…

0 Yorum :