1.09.2012

This Means War [2012]


Eğlence ve içinde romantizm(ne kadar varsa artık) barındıran filmleri izlemeyi seviyorum diyebilirim ama bazıları gerçekten o kadar fazla ‘’film yapma’’ zorunluluğunda oluyor ki, o kadar sıradan ve sığ olabiliyor ki adamı soğutuyorlar. Aynı beklentiler içinde This Means War filmini izlemeye başladım.

İşlerinde usta olan 2 CIA ajanı, sıkıntılı bir operasyondan sonra hayatlarında bir kadın olsun istiyorlar ve farklı yollar denemeye başlıyorlar. Şans eseri ikisi de Lauren isimli bir kızla tanışıyorlar ve ondan sonra aralarında soğuk savaş başlıyor, film karışıyor. Elbette ki peşlerinde olan kötü adamı unutmamaları gerekiyor.
Ne izledim? Yeteri kadar aksiyon izledim diyebilirim. Özellikle aksiyon sahnelerini romantizm sahneleri ve biraz da ileri teknoloji CIA metotlarıyla birleştirmeleri yeteri kadar yaratıcı geldi. Buna ek olarak çok yakın iki arkadaşın arasının bir kadın yüzünden nasıl bozulacağını izlediğim zaman gerçek hayattan bir kesit gördüm. Bunlar hayal olan şeylerde değil üstelik bir sürü örneğini görebiliyor hatta ve hatta siz bile çok yakın bir erkek arkadaşınızla yaşamış olabilirsiniz bu aptal! Durumu.

Amacım aksiyon, komedi ve içinde ne kadar varsa, romantizm izlemek istedim ve bu film bana beklentilerimin çok üstünde şeyler izletti. En azından belirli bir olaya bağlı kalarak ilerlemeye çalışmak yeterince mantıklı geldi.

Seyir zevki harika olan bir film izledim. Elbette ne kadar iyi olduğuna karar vermek için klasik olarak beklentilerinizin tam olarak ne olduğunu anlayarak başına oturmanız gerekiyor.

İyi Seyirler.

0 Yorum :