20.10.2010

You Don't Know Jack [2010]

Gerçekten çok ilginç bir konuya sahip filmi geride bıraktım ve konuşmak istediğim bir sürü şey var film hakkında. Bunlara en kısa sürede geçebilmek için filmin konusundan bahsedip, daha sonra söylemek istediklerimi dile getirmek istiyorum.

Konusu: Amerika’nın Michigan eyaletinde Doktor Jack Kevorkian’ın hastalarının kendi rızalarıyla onlara ötenazi uygulamasını ve kendisine karşı olanlarla verdiği hukuk mücadelesini anlatan bir dram ve biyografi filmi. Filmin özünde doktorun halkın inançlarına ve ahlak kurallarına karşı gelen ötenaziyi uygulaması ve Michigan halkının ve bazı yetkili kişilerinde ona karşı verdiği hukuk savaşını anlatan bir hikâye.

Nasıl ölmek istersiniz? Bu soruyu acaba gerçekten kaçınız düşündünüz? Ben düşündüm. Ben acı çekmeden ölmek isterim ve bundan daha iyisini burada söylemeye hazırım. Ben kendi kararımla ölmek isterdim.

0 Yorum :