1.08.2009

Anket Sonucu #2, Aylık Tıklanma #1



Evet böylece yapılan 2. anketimizide tamamlamış olduk.Katılım azcık da olsa arttığını görmek sevindirici.Açıklayalım; hergün takip edilcek bir blog yaratmaya çalışıyoruz ben ve yazar arkadaşlarım.Kişisel olarak söylemek istediklerim;

Bir yazarın günde 1 film koymasından yanayım.Şöyle biraz daha açalım, bazı günler 2 film izleyebilirsin ama üst üste yığmak yerine gün başına 1 film koymamızın daha iyi olacağını böylece, mesela 1 gün 2 film koyup ertesi 4 gün film koyma gibi bir sorunun altında kalmayacağımızı düşünüyorum.Sonuç olarak giren çoğunluk, blog u günlük olarak takip eden bir kitle gibi duruyor sonuçlara göre, hatta 2 günde 1 olanlarıda bu gruba koyarsak baya yüksek bir oran yakaladığımızı görüyorum..

Bunun dışında açıldığımız günden beri, yaklaşık 3 haftalık tıklanma oranlarlarımız buradadır.Tahmin edileceği gibi, ilk 1 haftadan sonraki tıklanmalar gerçeği biraz daha fazla yansıtıyordur çünkü bu zaman sürecinde sürekli yapılan yenilemeleri görmek için daha fazla ben ve yardımcı olan arkadaşların tıklaması ve ilk heycan olarak linki yolladığım arkadaşlarımın tıklanma oranlarıda içindedir.

1 ay süreyi hatta 3 ay süreyi bile çok az ve yeni olarak görüyorum.Yeterli ve sürekli okuyucuya ulaşmak için 6 ay gibi bir süre gerekli gibi duruyor.İnşallah üstte dediğim ve bu satırlarda dediklerim olur, hep beraber daha büyük keyif alırız.

UnjustLucifer

0 Yorum :