26.08.2009

Brokedown Palace [1999]



Kıyıda köşe unuttuğumuz filmlerden neler çıkabilceğini gösteren bir film.Paul Walker arşivimde yatan bu filmi, şans eseri ve aa Paul Walker oynuyormuş gibi kendimce düşündüğüm basit nedenlerden dolayı seçtim.Bunun yanında bayadır filmleri takip eden biri olarak hiçbiryerde görmemiştim bu filmi..

İşte bana bir şans doğdu..Filmin hikayesi, tatile giden 2 çok yakın kız arkadaş, babalarına Miami ye gideceklerini söyleyip Thailand a doğru yola çıkıyorlar.Başlarda herşey süper, çok eğleniyorlar.Yaşadıkları sıkıcı tatili biraz canlandırmak için yörenin en lüks otelinin havuzuna giderler ve hikayemiz asıl burda başlar.Oda numarasından dolayı çıkan sıkıntıyı, yakışıklı bir genç çözer ve bu iyiliği karşılıksız bırakmak istemeyen kızlarımız onun peşinden giderler.Daha sonralarında işler tabiki daha da yakınlaşır.Oğlanımız 2 kızı da kendi ağına rahatlıkla düşürür.Daha sonralarında boş vaadler vererek kızları daha da etkilemeyi başarır ve kızları Hong Kong a götürmeye ikna eder.Herşey güzel giderken havaalanındaki aramada çantalarından çıkan eroin onların Thailand daki tatillerinin sonu olur...

Filmin senaryosu gayet güzel yazılmış ve oynanmış.Aslında filmde çok güzel şeylerden bahsediyorlar.Yanlış anlaşılmasın filmin iyi oldugundan değil, verdiği mesajlardan bahsediyorum.Aslında film tam bir dram sahnesi.

2 arkadaşın ne kadar samimi olursa olsun, birbirlerine karşı mutlaka bir şüpheyle yaklaşmasının önemini vurgulayan bir film olmuş.Tabi filmi izledikçe, benim burda bahsedemeyeceğim şeyleride kendinize ders olarak çıkartabiliyorsunuz.Zaten olayların karışma noktasıda burdan başlıyor.

Fazla bişey söylemeye gerek yok film hakkında 1 saat 40 dakikayı dolduran bir film.Evet bazı sahnelerin geleceğini ve nasıl sonlanacağını çok iyi biliyorsunuz çünkü öyle bir gidişatta filmi bitirmeleri imkansız olur.Bunların yanında filmin sonu gerçekten etkileyici olmuş duygusal açıdan.Ben bu kadar güzel bitebilceğini düşünmüyordum ama beni şaşırtmayı başardıkları için ayrıca tebrik ediyorum.

Notum: 10/7.3, mutlaka izlenmesi gereken bir film olarak not edilmesi dileklerimle

UnjustLucifer

0 Yorum :