29.08.2009

Anket Sonucu #3


3cü anketide bitirdik.Bu sefer baya uzun kaldı.Ankette birden çok şık seçmeli olarak yaptık bu sefer.Yapılmasını istediğiniz birden fazla şeye oy verebilin diye...

Sonuçları değerlendirelim.Çoğu arkadaşımında dediği gibi arka plan renginde sorun var evet.Böyle başladık böyle gitsin gibi bir mantalite içine girmiycem ama genellikle söylenen şey, rengin biraz daha açılması.Yani diğer bir deyişle beyaza yakınlaştırılması.Yandaki resimde bende iyiden iyiye gıcık oldum artık.

Banner konusuna şaşırdım açıkçası.Aklıma daha güzel bişey gelmedi, gene ilk buldugum bir resmi biraz yontarak koyma düşüncesine kaydım direk.Okulların açılmasıyla birlikte biraz grafik tasarım işlerine ısındıktan sonra kendim oraya güzel bir banner yapabilirim.Yada bir sıkıldığımda yeni bişeyler çıkartabiliriz blog a özgün bişeyler olmak şartıyla.

Şablon konusunda bir sorun yok sanırsam.Yazıları geniş gösteren bir şablon seçmek istemiştim.Bu şekilde okunabilirlilik biraz daha kolay oldu sanırsam.

Şimdilik bu kadar..Gerekenleri en kısa zamanda hemen yapalım.Eğer blog hakkında söylemek istediğiniz bişeyler varsa, hemen bu konu altındaki ''yorum'' kısmına ileteceklerinizi söyleyebilirsiniz.

0 Yorum :