8.07.2010

Machete [2010]

Sabah sabah internette dolaşırken ''Machete'' diye birşey okudum. Hemen aklıma 2007 yılındaki grindhouse davası geldi ve oradan anımsadığımı anladım.Bir gidip bakalım neler var yok dedim ve beklenmesi gerekn bir filmle karşılaştım

Rol alacak ünlü oyuncular arasında De Niro ismi göze çarpıyor. Jeff Fahey, ''Superbad'' filminden tanıdığımız Johan Hill ve Michelle Rodriguez var. “Machete”nin başrolünde ise, başarılı aktör Danny Trejo bulunuyor. Şu aralar alkol davası yüzünden 3 ay hapis cezası alan Lindsay Lohan ve Rose McGowen da filmin diğer hatun yıldızları arasında...

Grindhouse’da çok az yer alan ve Danny Trejo’nun canlandırdığı ‘Machete’ karakteri üzerine kurulacak.Yani kısacası bir katilin anatomisi şeklinde olması bekleniyor.

Robert Rodriguez'in yönetmen koltuğunda oturacağı filmi heycanla beklemeye koyulduk. R.R yapıyorsa mutlaka izlenmeye değer olacağını düşünüyorum.

0 Yorum :