25.07.2009

20 Gün, Neredeyiz ? #1

Açılalı 20 gün olmuş, içinde 46 tane film kritiği bulunduran ve benimle birlikte kadrosunda 6 yazar bulunduran bir blog haline geldik.

Yukarıda yazdığım rakamlara yada tabloya nasıl ulaştığımızı kısaca anlatmak istiyorum ve bu süre içinde olan olaylara yada değişimleri belirtmek istiyorum.

5 Temmuz günü blog açılışını ve ilk film kritiğini yolladım.Blog un düzenlemesi ve oturması yaklaşık olarak 2 gün aldı ve bu süreçte bana yardım eden arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.Yazıları, bölümleri ayarladım, renklerin ayarlanması, şablonun ayarlanması derken en son giriş banner ı yaparak tasarımı tamamladığımı düşündüm.Kendi başıma iş yapmaktansa, kaliteli arkadaşlardan oluşmuş bir yazar kadrosunun daha çok ses getireceğini, ve sağda solda izlediği filmleri yazan arkadaşlarımı bir çatı altında toplamanın daha zevkli bir aktivite olacağına karar verdim.

8 Temmuz günü Beercholic(Yücel) i yazar kadromuza ekledim.Sağ olsun kendisi teklifimi kırmayarak, bu işe zaman ayırcağını bellirtti ve aynı gün hemen blog u doldurmaya başladı yazılarıyla.Bu aralarda ufak tefek ayarlamalara devam ettik blogta..

11 Temmuz günü bilkentftp forumdan ve aynı zamanda bilkent üniversitesinden tanıdığım arkadaşım PassenGER(Burak) ı yazar kadromuza davet ettim.Kendisini iyi bir film seyircisi olarak biliyorum, ve buraya yazcağı yazıların okunacağını düşünüyorum.Kendisi sürekli olarak aktif olamayacağını ama izlediği güzel yapımları bizlerle birlikte paylaşacağını söyledi.

15 Temmuz geldiğinde bir yazar arkadaşımız daha aramıza katıldı.Aslında dürüst olmak gerekirse, yazılarımı ilk önce onun blogunda paylaşmaya başladım.Zaman içinde düşündüm ki neden kendi sayfamda devam edip, sırf filmler üstüne bir proje yapmayim diye..''Parmakarasıterlik'' blogunun sahibi Mustafa arkadaşımızında aramıza katılmasıyla çeşitliliği biraz daha arttırdık.


21 Temmuzda ise bilkent universitesinden çok yakın bir arkadaşım olan Zeox(Zeynep) arkadaşım yazar kadrosuna katıldı.O gün anladım ki, yapılan her işe mutlaka bir kız elinin değmesi gerektiğini.Blogda film yorumlarının yanında film linklerinide veriyordum ara ara.Bunları kaldırmam gerektiğini bana nedenleriyle beraber anlattı ve ikna oldum.Sonuçta blogu bir amaç doğrultusuna yöneltmek daha mantıklı bir iş olduğuna karar verdim ve hepsini sildim.

23 Temmuz gece saat 5 sularında bir kişiye daha teklifte bulundum.Lakerstr forumdan yorumlarını zevkle okuduğum Villian(Eren) ı, deyim yerindeyse bir gece yarısı operasyonuyla yazar kadromuza kattım ve 6 kişiye ulaştık.İstediğim sayıya bir adamım daha yaklaştım.Hedefim, kısa vadede 10 kişilik bir yazar kadrosuna ulaşmak ve daha uzun vadede ise 15 kişiyle bu olayı tam olarak çevireceğimize inanıyorum.

25 Temmuzda günü, geçen 20 günlük süreyi özetlemek istedim kısaca.Bu arada chatbox u kaldırdım ki, yapılan ufak bir hesaplama hatasıyla , bu chatbox un diğer blogum http://lakersmultimedia.blogspot.com adresine yazılan yorumlarının buradada gözükmesiyle düzenin biraz bozulduğunun farkına varıp onu kaldırdım.Onun dışında arşiv görünümünü haftalık olarak gösterime ayarladım.Şu anda ben ve yücel arkadaşımız inanılmaz bir aktivasyon gösteriyoruz ve blog sürekli aktif durumda.Zeynep ve Eren arkadaşlarımızın katılımıyla aktif yazar sayımızı direk 2 ye katladığımız zaman daha fazla yol alacağımıza inanıyorum.

Evet, her 20 günde bir yazmayi planladığım yazının sonuna geldim.Açılıştan itibaren geçen 20 günü bu şekilde özetleyebilirim.Unuttuklarım olduysa, yada siz okuyucuların eklemek istediği bişeyler olursa, lütfen yorumlarınızı bizimle paylaşın.Bize hem kendimizi geliştirme şansı yaratıp, hemde blogun daha çok okuyucu tarafından takip edilmesine yardımcı olmuş olursunuz.


Fırat Çimenli
Unjustlucifer
25/07/2009

0 Yorum :