7.07.2009

.45 (2006)



"Nobody does revenge like a woman."

Bence bu film için çok güzel bir söz olmuş yukarda yazan.Heme filme dalıyorum ve konusundan başlıyorum.Kat ve Al NewYork un arka sokaklarında geçimini silah satıcılığı yaparak kazanan bir 2 lidir. Kat ise, erkek arkadaşının sex gücüne hayran bir kadını canlandırıyor. Bir zaman sonra Al ın yaptığı kıskançlıklarla işler tersine doğru ilerliyor ve bummm..
 

Filme geçiyorum.Sex ögelerinin, göğüslerin, kalçaların ve dudakların filmin önüne geçtiği bir film.Milla jovovic gerçekten kalburüstü bir oyuncu ama bu tür oyuncuların, filmlerde vucudlarını cüretkarca sergilemesi benim hoşuma gitmiyor nedense. Sahneden sahneye farklar vardır mesela jolie'nin zamanında Banderasla çok meşhur bir sevişme sahnesi vardı aman allahım o nasıl bir sahne. Yada mesela Other Boleyn Girl filmindeki S.Johnsonn un sevişme sahneleri de gözümün önüne geliverdi. Daha aklıma gelenler K.winslet in önce little children sonrada the reader filminde yaptıkları aklıma geliyor.Hatta reader ı ben çok eleştirmiştim, kendisi soyarak oscar ı aldı diye.(tabiki öyle değil gerçek) İşte aynen bu filmde onlardan biri.Çok gereksiz sevişme sahneleri var ve daha doğru bir anlatımla, sevişme değil, vucudları sergileme sahnesi var.Hangi tarafta oldukları belli değil.

Dahası belgesel havalarına sokmalarına hiç gerek yok.Zaten kendi kendine bir konusu olan, mesajlar veren ve akan bir film ama neden araya kişileri sokupta, belgesel havası vermeye çalışmışlar anlamadım.Yaptıkları açıklamaların çoğu çok gereksiz.Örnek vermek zorundayım, mesela filmde Kat in nasıl bir karakter oldugunu anlıyorsunuz ama ben onun annesinin 4 evlilik yaptığını öğrenmek zorunda değilim.Filmde bu ayrıntının hiçbir gereği yok.%70 i konuyla tamamen alakasız olmuş bu konusmaların maalesef.

Onun dışında jovovic gerçekten iyi oynamış.Onun dışında testere serilerinden ''Jeff'' olarak tanıdığımız Angus Macfadyen de kendisine iyi eşlik etmiş.

Sonuç: İzlenir bir film.100 dakkalık bir film.Gerek konusu, gerek oyunculuk performanslarıyla iyi olmuş.Fazla söylenecek birşey yok.Notum 10/6.5

0 Yorum :