7.07.2009

Thick As Thieves [2009]


Aslında filmi inanılmaz beyendim ama şöyle bişeyler war , zamanında ne filmlere 8-9 gibi notlar verdim ve bunları top50 listeme aldım ... Şimdi bunu çok beyendim diye 9 vermem , Shawshank,Baba,Batman gibi filmlere haksızlık olur...

Neyse laf salatasını geçersek banderas ve freeman güzel bir 2 li oluşturmuşlar.Zekice bir yapıt olmuş çok inanılmaz komplike olaylar yok ama en azından filmin sonunu gayet güzel bağlamışlar.Zaten bir tane bölüm war filmi orda çözüyorsunuz , hani oraya kadar biraz merak uyandırmıyorda deil.


Kaldıki inanılmaz şeylerden bahsettiler ama soygunda ( ki bu çok açık spoiler olmaz) bunları sanki cocuk oyuncağıymış gibi yapmaları biraz komikti..

Bu tarz filmlerden haz alıyorum..


NOT: eğer bunu izler ve biraz hoş vakit geçirdiğinizi düşünürseni hiç zaman kaybetmeden m.caine ve d.moore un oynadığı ''Flawless'' isimli filmi izleyin ve senaryonun bu filmden bir kademe daha yukarıya çekilmiş halini görün ( bu seviyedeki filmler için tabiki)

-Spoiler-
yaw tamam ama niye soygunlarda hep bir kişi babayı almak zorunda kalıyor.bu film belki biraz farklı olur diye düşündüm ama hırsızlık filmleri heralde böyle bir senaryoyla bitmeye mahküm gibi gözüküyor, su ana kadar daha yaratıcı fikri olan bir film olmadı , sanırsamda olmiycak...

neyse siz izleyin filmi

0 Yorum :