7.07.2009

Bobby [2006]


Bıktım filmlere 7 vermekten ama naapalım hepsi bir yerde tıkanıyor..

Birbirinden ünlü oyuncuların oynadığı bir film..Meşhur kennedy vakaalarından biri..İzleyin güzel bir yapım olmuş, yanlız hadi senaryoyu anladık , filmde bahsi geçen 22 kişi var , bunların 15 tanesi bir şekilde olayla , yani senaryoyla bağlı oldugunu varsaysak , geri kalan 6-7 çok alakasız ya ...Bazıları aynı sahne içinde felanda bulunuyor tamam ama bu 6-7 kişi çok gereksiz..

Kaldı ki son sahnede bu 22 kişide aynı ortama felan geliyor , bilmiyorum senaryosu çok güzel ama kopukluklar var , buraya daha bir sürü şey yazarım ben ama neyse...

Son olarak , Anyhony Hopkins benim için jordan seviyesine gelmek üzere.40 yaşındaki jordanı izlemek için bile , o maçta 4 sayı atsa bile sabah 3 de kalkardım ben hatırlıyorum 2001 senesinde.İnsanın izledikçe izleyesi geliyor hopkins i de ...Total olarak baksan 15 dakka felan gözüküyor filmde ama adamı izlemek ayrı bir zevk ...

0 Yorum :