24.07.2009

Anger Management [2003]


Filmi izlemeye Jack ve Adam isimlerini gördüğüm zaman karar verdim. Ne yalan söyliyeyim Jack Baba ve Adam Sandler manyağı olmama rağmen filmi duymadım yada sonraya bırakıp, hatırlamadığım filmler arasında olabilir. Neyse sonuç olarak bir şekilde filmi izledik.

Filmle ilgili herhangi bir yorum okumadan daldım. Başları biraz sıkıcı olmaya başlayacakken, arkadaşımla ''Jack nerede len ?'' tarzı sorular sormaya başlamışken, baba çıktı ortaya ve filmin seyri değişti. Jack Baba gelince işler değişti dedik ama başı da öyle bunaltan filmlerden değil kesinlikle. Özellikle Adam'ın okul yıllarına uzanan ayrıntısı filmin aslında kilit noktası.

Filmin konusuna gelirsek ; Karısının istemediği hareketleri yapan, umursamaz bir adam olan, toplum içinde bulunmayı sevmeyen Dave(A.Sandler)'in, karısı tarafından türlü oyunlarla Dr.Buddy(Jack Nicholson)'nin eline düşürülmesi. Olaylar burdan sonra gelişmeye başlıyor ve ne olduğunu anlamadan öfke kontrolü dersi, çok ilginç bir şekilde bitiyor.

Çok detay yakalamanız gereken bir film değil ama Dave'in eski okul arkadaşını bulduğu sahneyi dikkatle izleyin. Filme bu kadar hayran kalmamı sağlayan sahne orası diyebilirim, Jack'in hayalet dansı, kışkırtmaları.. Gülmekten ağrılar girdi, o kadar yani..

Yorumları okumadan izlediğimi söylemiştim. Bir hevesle araştırdım ve genel itibariyle çok da beğenilmediğini gördüm. Film beğenme konusunda biraz garip olduğum söylenebilir ama bu film kesinlikle benim beklentilerimi karşıladı. İşin garip yani Türkiye sınırları içerisinde yaklaşık 8 alan bu film IMDB'den 6.1 alabilmiş.

Sonuç olarak diyebilirim ki izlerken keyif alınacak bir film. Ruh haliniz düzgünken, eğlenmek istiyorken izlemenizi öneririm. Jack'in mimiklerine dikkat dememe gerek var mı artık ?

Villian

0 Yorum :