7.07.2009

Killshot [2008]



Bu action tarzının heralde en üst seviyesi batman filmiydi son olarak daha ondan iyisini yapana kadar heralde en iyisi o..

Filmde dikkat çekeceğim 3 şey ;

1.Millet diyor süper özgün bir senaryo felan diyor buna, gerçekten bu düşünceyi paylaşanlarla görüşmek istiyorum ? allah aşkına ..

2.Mickey Rourke, harbiden adam oynuyor..The Wrestler daki kadar iyi değil ama..

3.Joseph Gordon-Levitt a zamanında dikkat edin demiştim..Bu oyuncuyu ben the lookout filmiyle tanıdım..Gerçekten güzel bir senaryoya süper oturmuştu..Acaba bir daha ne zaman görürüm derken '' stop-loss'' isimli filmle geldi karşımıza ve en son bu filmde...2007 yılındaki yorumlara geri dönsek mutlaka çıkar dediklerim ama o zaman , bu oyuncuya dikkat edin demiştim lakin kendi performansını yükselterek ilerliyor.Tahminen 30 larına yada hadi 35 diyelim, geldiğinde (çok olmasada) bazı roller ve filmler için aranan bir oyuncu olacaktır..

Mesela ;

1.Heather Ledger a tarzı çok benziyor..Piskopat bir rol verilebilir yada seri katili iyi oynar ....

2.yada josh hartnett tarzı var , aslında bu 2 oyuncuyu çok benzetiyorum birbirlerine, böyle klasik gençlik filmlerinde oynayabilcek bir tarzı var, ama ben ;

1 numaralı seçeneği tercih ederim..

0 Yorum :