7.07.2009

Nothing but The Truth [2008]


Normalde benim klasik 10/7 filmlerimden biri ama ilginç sonu için 0.5 daha veriyorum ve diğerlerinden ayırmak istiyorum..

Kısaca spoiler lara dalmadan, bir gazeteci, bir CIA ajanı ve hükümet arasında geçen film..Konu aslında kendine özgü bir konu oldugunu düşünüyorum.Aslında filmi şöyle özetleyim , filmde bir tane nokta var ki;


Gazeteci kadın birgün bir makaale yazar ve bazı gerçekleri açığa çıkartır.Tabi her gazatecinin bir muhbiri vardır ama gazetecimiz bunu söylemek ister..

Film bu konu üstünde dönen bir film.Aslında meraklı bir izleyici ve filmin başında sonunu tahmin etmeye çalışanlardansanız , belki hedefi vuran bir atış yapabilirsiniz ama yok benim gibi kendini filme bırakanlardansanız bu film gerçekten tam size göre..

Gerek oyunculuk performansıyla , gerek senaryosuyla bence sıkılmadan , acaba ne olcak, ne olcak diye beklediğim bi film ve fazla uzun olmamasıda yanında bir artı..

izleyin, tavsiye ediyorum

0 Yorum :